Avon

Pierwsze logowanie, składanie zamówienia na AVON

Rejestracja dla nowych konsultantek:

O czym warto wiedzieć?

Rabaty zostają zsumowane na podstawie zamówień z najnowszego katalogu AVON. Na stałe rabaty możemy liczyć tylko w przypadku artykułów innych niż kosmetyczne. Obowiązuję wtedy zniżka 20% ( torebki, ubrania, biżuteria ). Niezmienny rabat w wysokości 10% posiadają określone produkty z katalogu w sekcji oferty specjalne.

Pierwsze logowanie na AVON

Krok 1

Otrzymasz SMS z tymczasowym hasłem do logowania oraz e-mail z numerem personalnym

Krok 2

Zaloguj się za pomocą tych danych klikając w link TWOJE PIERWSZE LOGOWANIE

Krok 3

Ustal swoje własne hasło

Krok 4

Przechodzisz do ekranu z danymi osobowymi i umową > zaakceptuj dane, umowę oraz zaznacz zgody

Jak złożyć pierwsze zamówienie?

Dzięki automatycznemu serwisowi telefonicznemu AVON możesz samodzielnie złożyć zamówienie już za pomocą klawiatury telefonicznej. Pamiętaj, że Twoje hasło składa się z dnia i miesiąca urodzin

Strona www

Na stronie www.avon.pl

SMS

Wygodny serwis dostępny 24h pod numerem 664 070 093

Jak odebrać zamówienie AVON?

Czas dotarcia zamówienia przedstawiony jest na przykładzie złożenia realizacji do godz. 11 w dniu roboczym. Należy pamiętać, że w przypadku jednorazowego zamówienia nieprzekraczającego kwoty 160 zł należy dopłacić 10 zł. Minimalna suma następnego zamówienia w obrębie tego katalogu, bez wliczonej ceny realizacji zamówienia to 50 zł. Miejsce odbioru paczki znajdziesz w zakładce MAPA PUNKTÓW ODBIORU podczas składania zamówienia.

Ekspresowa dostawa

KOSZT:
Paczkomat inPost 2,90zł
Dostawa pod adres 7,90zł
TERMIN: 24h

Szybka dostawa

KOSZT: 4,90zł
TERMIN: 48h
DOSTAWA: pod wskazany adres

Odbiór własny

KOSZT: bezpłatne
TERMIN: 48/72h
ODBIÓR WŁASNY: Paczkomat i Oddziały InPost Placówki pocztowe Stacje ORLEN Salony AVON Centrum Kiosk/Salon RUCHU

Jak zapłacić za zamówie nie AVON?

W AVON faktury wystawiane są automatycznie w formie elektronicznej dla wszystkich nowych Konsultantek oraz tych, które nadal chcą z nich korzystać. Jest ona dostępna w STREFIE KONSULTANTKI w sekcji ZAMÓWIENIA oraz ZWROTY/HISTORIA ZAMÓWIEŃ. Po każdej nowo wystawionej fakturze otrzymamy informacje na maila z numerem konta bankowego i kwota do uregulowania.

Serwis dostępny w STREFIE KONSULTANTKI/MOJE KONTO. Płatność pojawia się w ciągu paru minut na koncie Konsultantki w AVON

Wpłaty przez Internet lub w banku. Numer rachunku bankowego dostępny jest w zakładce MOJE KONTO/DANE FINANSOWE

Płatność za zamówienia w kasach głównych AVON Centrum. Wpłata od razu pojawia się na koncie Konsultantki w AVON

Płacisz gotówka przy odbiorze. Opcja dostępna dla dostawy ekspresowej, szybciej i do placówek pocztowych. 

100% Gwarancji !!

GWARANCJA AVON polega na możliwości odesłania produktu lub jego wymiany. z Gwarancji AVON można skorzystać w przeciągu 3 miesięcy od daty wystawienia faktury przez AVON. Gwarancja AVON jest dla Konsultantki ważnym argumentem zachęcającym Klienta do zakupy, zapewnia dokonanie właściwego wyboru i daje pełne zadowolenie z zakupionego towaru.

1. Wypełnij i wyślij elektroniczny formularz dostępny w STREFIE KONSULTANTKI

2. Natychmiast po wysłaniu elektronicznej zapowiedzi zwrotu zapakuj produkt, zaadresuj przesyłkę, wpisując na kopercie numer zwrotu

3. Odeślij na adres: AVON Operation Polska Sp. Z.o.o Dział Zwrotów, ul. Stacyjna 77, 08-400 Garwolin