Najczęściej zadawane pytania

rawpixel-1067085-unsplash

FAQ dla nowych Konsultantek AVON

Każdego dnia przysyłacie nam mase pytań, stąd też powstał pomysł żeby zebrać te, które najczęściej się powtarzają. Znajdziesz tutaj odpowiedni na wszelkie pytania bez względu czy jesteś konsultantką czy liderką. Jeśli mimo wszystko nie znajdziesz odpowiedni na nurtujące Ciebie pytanie – zapraszamy do kontaktu!

Ile mogę zarobić z AVON?

Zysk jaki jesteś w stanie wygenerować opierają się na marży. Poprzez sprzedaż produktów w cenie katalogowej wraz ze zniżka konsultantki generujesz przychody wynikające z różnicy tych cen. Można liczyć na rabaty od -15% do -40% w zależności od wielkości złożonego zamówienia.

Liderki AVON natomiast mają na celu stworzenie własnej grupy konsultantek. Osoby te otrzymują procent od sprzedaży całego teamu w zależności od poziomu na jakim obecnie się znajduję. Po więcej informacji zapraszamy do zakładki LIDER

Czy dołączenie do AVON jest bezpłatne?

Rejestracja w AVON jest w pełni darmowa.

Czy muszę składać zamówienia co katalog?

Nie, zamówienia składasz kiedy chcesz. Należy jednak pamiętać o aktywacji konta. Jeżeli chcesz mieć aktywne konto należy składać zamówienie raz na katalog ( 3 tygodnie )

Czy mogę zrezygnować ?

Oczywiście, nie składając zamówień przez 1 rok konto automatycznie zostaje zamknięte

Co jeżeli otrzymam uszkodzony produkty ?

Każdy produkt można zwrócić w ciągu 90 dni od daty zamówienia. Kosmetyk może być otwarty, ale jego zużycie nie może przekraczać 20 % .

Mogę liczyć na pomoc ?

Oczywiście, po rejestracji otrzymasz od nas materiały ( katalogi, broszury, próbki ), które pomogą Ci rozpocząć. Skontaktuję się z Tobą i wszystko dokładnie wyjaśnię.

Czy mogę zamawiać kosmetyki tylko dla siebie ?

Tak, możesz zostać klientem bezpośrednim i korzystać z przywilejów konsultantki (dostęp do nowości, rabat itd) , ale nie musisz ich sprzedawać.